STOISKO Z ANALIZĄ KOLORYSTYCZNĄ NA EVENT

Laboratorium kolorów na Twoim wydarzeniu

  • ZPodnieś prestiż swoich wydarzeń dzięki niezapomnianemu doświadczeniu kolorystycznemu
  • ZZaskocz i oczaruj uczestników spersonalizowaną analizą kolorystyczną na żywo
  • ZStwórz event, który stanie się legendą wspominaną przez lata

Jak wygląda stoisko z analizą kolorystyczną?

Co zawiera?

Z

chusty do analizy

Z

ramy kolorystyczne

Z

baner, lustro, stół

Kto obsługuje?

Z

certyfikowana kolorystka

Z

asystentka kolorystyczna

Z

doświadczony zespół

Co dla gości?

Z

konsultacje kolorystyczne

Z

przewodnik z opisem atrakcji

Z

indywidualne poradniki online

Zaufai mi

Dlaczego warto nas wybrać?

Co zyskają uczestnicy?

Z

porady kolorystyczne

Z

większą pewność siebie

Z

świadomość istoty kolorów

Co zyskuje firma?

Z

animację networkingu

Z

spersonalizowaną atrakcję

Z

innowacyjną niespodziankę

Co zyskuje organizator?

Z

dobrą organizację

Z

opiekę nad uczestnikami

Z

odpowiedzialnego partnera

Co o mnie mówią

Jak jest na wydarzeniach z nami?

Konferencja dla lekarzy organizowana przez firmę farmaceutyczną

TVN
Dla Razem od Nowa z Ewą Chodakowską i Joanną Krupą

Prelekcja z analizą kolorystyczną na żywo organizowana przez firmę kosmetyczną

5 kroków do sprawnej organizacji eventu

1

Napisz
wiadomość

2

Dostajesz
wycenę
w 24h

3

Podpisujemy
umowę

4

Otrzymujesz
fv zaliczkową

5

Masz
spokój

FAQ

Kto zajmuje się całą logistyką?

Wszystko jest po naszej stronie, samodzielnie rozkładamy i składamy stoisko. Sami organizujemy logistykę dla wydarzeń poza Warszawą.

Jak przygotować miejsce na stoisko?

Potrzebujemy ok 3 m szerokości, 2,5 m wysokości, dostępu do światła dziennego lub oświetlenia neutralnego (4000K), dostępu do prądu, oddalenia od stanowisk cateringowych lub degustacyjnych i kolorowego nastroju.

Co można ustalić indywidualnie?

Możemy dla Was zmodyfikować pakiety, czas pracy stoiska i zrealizować indywidualne życzenia.

Co to jest analiza kolorystyczna?

Robimy najbardziej nowoczesną analizę kolorystyczną wg 12 typów kolorystycznych. Polega na badaniu cech urody za pomocą chust i ram do analizy kolorystycznej. Efektem analizy kolorystycznej jest spójna gama kolorystyczna podkreślająca urodę danej osoby.

Czy analiza kolorystyczna jest również dla mężczyzn?

Tak, z analizy kolorystycznej korzysta również wielu mężczyzn w świecie biznesu, ponieważ bardzo ułatwia ona wybór stylizacji.

Co jeszcze mogę zaproponować?

Prowadzę również szkolenia oraz wystąpienia publiczne z kolorów w wizerunku oraz z nowoczesnego dress code biznesowego. Więcej informacji znajdziesz na mojej stronie w zakładce szkolenia.

Dodaj kolorów swojemu wydarzeniu

ZADZWOŃ

Chcesz więcej informacji?

Zgoda na przetwarzanie danych

11 + 11 =